Alex Cross (2012) - Patterson nemá na nájem!
Ne, že bych Pattersona považoval za nějakého echt dobrého pissálka. Filmy podle jeho knih vždy jednoznačně předčily předlohu. Nijak jsem k němu nikdy nepřilnul, ale teď je mi ho líto! Buď chytře investoval do Lehman Brothers či tutových a výnosných Madoffových fondů nebo ho asi manželka vykostila u rozvodu. Jinak si totiž nedovedu vysvětlit, že by dal souhlas k něčemu takovému!
A tak tu máme po mladém Indiánovi Jonesovi a ještě mladším Sherlocku Holmesovi mladého Sašu Kříže a jeho trampoty před tím, než se stal uznávaným psychoanalytikem seriálových masounů u toho zkurveného Federálního úřadu, který mi, když zrovna nikdo nevraždí a nemá do čeho píchnout, brání svobodně "nakupovat" filmy. A je to docela xblití! Dozvěděl jsem se totiž, že než Saša začal Sbírat polibky a Vymetat pavučiny s charismatickou tváři Morgana Volnomuže, býval trapným, otylým negrem, který se na velké plátno dostal snad jen qůli tomu, že kdysi vyhrál v Sing Singu celoblokové kolo soutěže v maňáskovém divadle! A to pouze proto, že předtím zaříz toho favorizovaného Jamajčana, proti jehož jehlami propíchanému kašpárkovi by absolutně neměl šanci.
Co na tom, že se nějakým zázrakem povedlo k němu dostat pár profláklých xichtů a ten Ztracený pán je opravdu vynikající psychouš, když scénář stojí za vyližprdel a do hlavní role se prokouřil zneuznaný stand-up komik, protože už měl dost toho, když po něm znechucené obecenstvo házelo shnilá rajčata a plivníky těsně před vylíhnutím.
Lapidárně shrnuto, kdyby se pomátl Jeffery Deaver, najal si jako scénaristu Marlona Wayanse a v takto vzniklé velesračce by hrál Lincolna Rhyma Rob Scheider, vyšlo by to nastejno.
Takže jeden scvrklý čurák za Lišku a víc ani pyj!
Za verbala: